mandag den 15. november 2010

Travlt!

Hej! Bare lyst til at gøre en hurtig post om, hvad jeg har lavet på det seneste, da blog-indlæg har været så sparsomme! Jeg har hovedsageligt været at tilbringe tid med et par hobbyer uden for arbejdspladsen, gamle og nye. Jeg købte et Canon T2i i april og har taget op fotografi og rode rundt med videofunktioner så godt. Jeg byggede en dolly og det ser ud til at arbejde ud anstændigt samlet.



Her er en video test jeg sat sammen med det:

Dolly Test 2 fra Adam Strick på Vimeo.



Jeg gik ned til Hollywood Boulevard i omkring to timer at skyde nogle optagelser og sat sammen denne video. Jeg tog også tid til at skrive musikken til denne ene.

Hollywood Blvd fra Adam Strick på Vimeo.



Jeg er virkelig nyder at udforske og eksperimentere med kameraet lige nu og håber at skabe nogle fortælling kortfilm i fremtiden. Det er rart at have en lille \ "instant \" tilfredsstillelse når du gør videoen tests. At kunne gå ud og skyde optagelserne, redigere det, smide noget musik på toppen af det og få det overstået i en dag eller to ikke sker meget i verden af animation, så selv om det er bare en lille montage som ovenstående klip, det er en sjov proces!



Jeg er også stadig at spille guitar, når jeg har tid. Tog nogen tid for et par uger siden at lære solo fra \ "Bark At The Moon \".

Bark At The Moon-Guitar Solo fra Adam Strick på Vimeo.




Min ven og kollega DreamWorks Animation animator, Alexis Wanneroy, springer ind i verden af DSLR's samt med hans Canon 5D MkII. Han skød og redigeret dette til hjælpe med at annoncere den Mixed Martial Arts Madness klasse. Klienten ønskede musikken til at være en smule tungere, så han bad mig om at tilføje nogle guitarer på toppen af det at se, om det ville virke, så jeg var glad for at give det en chance og hjælpe. De synes at være tilfreds med de resultater og holdt det i videoen.

Mixed Martial Arts Madness fra alexis wanneroy på Vimeo.





Jeg er i øjeblikket under en avanceret væsen design sculpting klasse på arbejde en aften om ugen for de næste 5 uger med Jordu Schell! Denne fyr er en fantastisk skulptør, som har arbejdet i Hollywood siden 1987. Hvis du ikke kender hans ting, du bør helt sikkert gå tjek hans KÆMPE galleri af arbejdet på http://schellstudio.com/. Han er en smuk underholdende fyr også, så jeg forventer, at klasserne skal være sjovt. Jeg tog en figur forme klasse for et par måneder tilbage, så vil dette være en sjov og vanskeligt skridt til at skabe min egen karakter. Vi vil være sculpting med super sculpey, som jeg ikke har brugt meget, så forhåbentlig jeg ikke ramte på mange vejspærringer, mens du arbejder med det.

Jeg har boet travlt med podcasts for at tale om Animation så godt. Vi har nogle store dem der kommer ned i røret i fremtiden, at jeg er sikker på du alle vil nyde!

Jeg forsøger at bruge tid på at animere nogle personlige ting derinde, når jeg har tid og føler mig frem til det, men det er absolut svært at gøre. Jeg har en personlig test, som jeg har arbejdet på i længst tid, jeg håber at i sidste ende post. Mit fokus vil begynde at trække ind på dette i den nærmeste fremtid, så der bør være mere indlæg om det!


Anyways, hvis du har besluttet at læse så langt, vil jeg nu undskylder for den lange opdatering indlæg! Jeg tror, når man holder ud på udstationering denne lange dette er hvad en tendens til at ske.

Ingen kommentarer: